Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či vykazuje známky závady, postupujte dle reklamačního řádu.

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady s náležitými doklady a popisem závady.

Jak postupovat

V případě reklamace zašlete fotografii výrobku s popisem závady na e-mail: vino@patriakobyli.cz. Budeme Vás kontaktovat nejpozději do 2 pracovních dnů s návrhem řešení vzniklé situace. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.

V případě doručení poškozené zásilky ji nepřebírejte. S dopravcem dořešíme dodání bezvadného zboží v co nejkratším náhradním termínu.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Reklamační řád je platný od 1. 9. 2016 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny reklamačního řádu, je platný řád, který byly v platnosti k datu nákupu.

Kontakt pro reklamace: +420 728 511 291, vino@patriakobyli.cz